Maar eerst: oliebollen en appelflappen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Heijman - WaarBenJij.nu Maar eerst: oliebollen en appelflappen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Heijman - WaarBenJij.nu

Maar eerst: oliebollen en appelflappen!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 December 2007 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Hier nog een laatste berichtje voor ik vertrek naar 'the other side of the world'! Spannend! Mijn tas is gepakt, mijn schoenen staan klaar en in mijn buik fladderen een paar nerveuze vlinders... Het gaat nu echt gebeuren maar blijft een beetje onwerkelijk.
Gisteren heb ik uitgebreid afscheid genomen van familie en vrienden. Voor iedereen die geweest is: Ik vond het ontzettend leuk dat jullie er waren en ik wil jullie bedanken voor alle lieve kaartjes, leuke cadeautjes en bijdrages! TOP!
Vanavond thuis stond ter voorbereiding op Australie iets bijzonders op het menu, namelijk: Kangeroe! Smaakte goed!
Morgen om ong. 13.00 uur gaan we richting Schiphol. Dan zal ik wel een zakdoek nodig hebben... Maargoed, nu eerst: oliebollen en appelflappen! Allemaal een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2008!

Jullie horen snel weer van mij, dan vanaf een WARMERE locatie!

Liefs Anne

  • 31 December 2007 - 23:57

    Zinda:

    Heey Anne,

    Gelukkig Nieuwjaar, hoor! Ook gewenst door Milou, Merit en Gerard natuurlijk! Wat ga jij een spannende Nieuwjaarsdag tegemoet, jullie reis gaat beginnen! We zien je straks als we jou samen met je familie en Joost naar Schiphol gaan brengen en jou en Susan uit gaan zwaaien! Het is bijna zover!
    Probeer nog maar even een paar uur lekker te slapen.

    Kus Milou, Merit, Gerard en Zinda

  • 01 Januari 2008 - 13:07

    Fam Visser:

    Beste Anne,

    Wij volgen je op de voet hoor!!!
    Het is wel spannend, je te volgen waar in de wereld je ook bent op dat moment.
    Wij wensen jullie samen veel plezier en geluk,en GENIET ervan!!!

    Groetjes van Wies Rene Corlieske Jorn en de dogs

  • 01 Januari 2008 - 22:23

    Jolanda:

    Anski!! Heel veel plezier daar, geniet er lekker van en hou ons goed op de hoogte he;-)! Liefs jo

  • 01 Januari 2008 - 22:37

    Aukje:

    Heey lieverd!
    Je zit nu in het vliegtuig en je gaat echt een fantastische tijd tegenmoet! Ik ben echt jaloers op je :)! Ben benieuwd naar je verhalen en geniet van alles! Ik hoop dat je een mooie jaarwisseling hebt gehad.

    kusje Aukje

  • 02 Januari 2008 - 08:21

    Emilie:

    Ha lieve schat,
    Vond het leuk je nog net ff op de valreep te kunnen spreken!
    Ik zit inmiddels weer op het werk...dat is mijn activiteit op de 2e dag van het nieuwe jaar! Jij bent als het goed is inmiddels aan de andere kant?! Goede reis gehad? Lekker begin gemaakt voor de 4,5 maand die gaan komen....
    Geniet er onwijs van meis!
    We houden contact!
    KUS EEMS

  • 02 Januari 2008 - 11:59

    Katinka:

    Hey meis! Jij ook nog een heel gelukkig nieuwjaar! Wel goed dat je niet meer naar de soos gegaan bent trouwens, heb je tenminste nog een beetje kunnen slapen!
    X Tink

  • 02 Januari 2008 - 16:08

    Kelly:

    Hey Heijman,
    Jij natuurlijk ook nog een heel gelukkig nieuwjaar!Waarschijnlijk ben je nu nog aan het reizen. Maar goed ik vond het erg gezellig zondag en ik blijf je volgen hoor! Kus Jonkers

  • 02 Januari 2008 - 17:12

    Hermie:

    Heej Bruut!
    Al aangekomen?? je feestje was erg geslaagd. volgende ochtend was wat minder prettig btw...de foto's zijn ook erg charmant geworden zie ik... Ga er voor zorgen dat er 1 op de plee komt te hangen hier. Je staat overigens nog erg mooi bij ons op de spiegel getekend, dus vergeten doen we je voorlopig nog niet!
    Milou is inmiddels verkast, ga haar wel ff wegwijs maken in het studentenleventje! komt helemaal goed.
    heel veel plezier daar, geniet ervan! en hou ons op de hoogte!

    Liefs en dikke knuffel


  • 02 Januari 2008 - 17:28

    Ton:

    Hee Anne, ik hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben en veel gaat zien en leren!

    Ik houd wel af en toe bij waar je je bevindt!!!

    Kus Ton

  • 03 Januari 2008 - 09:08

    Mirjam:

    Hi meid!!Ik heb aan je gedacht 1 januari om 16:00uur, ik zat met Ap in de auto en zei: Anne gaat als het goed is nu de lucht in: eigenlijk heel raar..:) Maar ik wens je heel veel plezier, maak er wat van! Ik houd hier alles wel voor je in de gaten ;)
    Meid: HAVE FUN!
    Kus mir xxx

  • 03 Januari 2008 - 12:01

    Japioo:

    lieve anne
    heel fijne reis!
    liefs

  • 04 Januari 2008 - 13:24

    De Kolbjes:

    Hey Anne, zit je lekker in de warmte? Wij zitten hier in de kou en gister zelfs in de sneeuw! Ja je mist wat hoor, nu je niet in Nederland zit!!
    Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld en we lezen je nieuwe berichtje wel weer.

    Groetjes Hans, Lida, Niels en Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Anne

Nieuw-Zeeland, Australie, Indonesie, Azie.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 19015

Voorgaande reizen:

01 Januari 2008 - 13 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: