Geboekt! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Heijman - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Heijman - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Juni 2007 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal! Vandaag stuur ik jullie mijn eerste berichtje via mijn dagboek op waarbenjij.nu. Want... Suzanne en ik hebben vandaag ons ticket geboekt! Superspannend allemaal, portemonee gelijk een paar kilo lichter maar... de voorbereidingen voor de reis kunnen nu écht beginnen! (Lees: WERKEN VOOR DIE CENTEN!)
Zoals het er nu uitziet vertrekken wij op 1 januari 2008. We zullen onze reis beginnen in Nieuw-Zeeland om vervolgens naar Australie te gaan. Daarna vliegen we naar Bali om Indonesie te ervaren om, een aantal weken later de reis af te sluiten in Thailand. Op 13 mei zijn we, als het goed is, weer terug in Nederland. Het duurt nog een tijdje voor we vertrekken maar ik houd jullie op de hoogte!
Liefs Anne

  • 22 Juni 2007 - 15:52

    Paulus:

    kan niet wachten!! hihi

    spannend ann! heel mooi vluchtschema ook!

  • 22 Juni 2007 - 16:55

    Mam:

    Echt Superleuk!!..nu jullie echt geboekt hebben! Nu rustig alles voorbereiden en toeleven naar 1 januari 2008!! Geniet van de voorpret! Pap en Mam

  • 22 Juni 2007 - 17:13

    TONNETJE:

    VET!!!!! ga je reizen dikheid goede keuze misschien ook wel voor mij in ieder geval denk ik dat je daar wel heel erg wijs van gaat worden en daarna dingen voor jezelf duidelijker hebt dna als je hier blijft (als mens inhet algemeen he niet specifiek alleen voor jou).

    Maar leuk anne ik kijk af en toe waar je uithangt.

    Groet en Kus van mij TON

  • 22 Juni 2007 - 17:23

    Robert:

    Annie,
    super spannend allemaal!!
    Een hele wereldreis voor de boeg..succes met de voorbereidingen, dat is al een groot deel van het plezier!!

    ik zal je berichten zeker volgen,

    Robert

    (ps al gediplomeerd?)

  • 22 Juni 2007 - 17:25

    Joost:

    maui!!! spannend!!

  • 22 Juni 2007 - 17:51

    Aukje:

    Heey schat, echt super leuk voor je! Je gaat een fantastische reis krijgen! We kletsen snel bij en dan wil ik alles horen.

    kusje

  • 23 Juni 2007 - 08:19

    Wout:

    Superrrrrrrrrr vet.. Ik hoop dat ik ook nog de mogelijkheid heb om dit te doen, nadat ik klaar ben volgend jaar.. Tot snel

    xxx Wout

  • 23 Juni 2007 - 08:51

    Zinda:

    Anne, geweldig!!! Dit wordt een reis om nooooooit te vergeten!Wow....

  • 23 Juni 2007 - 09:24

    Karin:

    He Anne,
    Wat leuk! Kan ik niet mee, krijg weer kriebels. Als je nog wat meer informatie wil over nieuw-zeeland en australie, ik heb nog wel een paar leuke boeken.

  • 23 Juni 2007 - 10:11

    Lange Peter:

    Supergave reis! Ben jaloers op je ;) Sterkte met werken. xxx peters

  • 23 Juni 2007 - 11:15

    Odi:

    Hee meis. Echt super gaaf dat jullie geboekt hebben! Ik blijf jullie berichten volgen en ga jullie zeker missen! Maar het is natuurlijk nogniet zover, eerst nog ff keihard werken!

    Liefs Odi

  • 23 Juni 2007 - 14:09

    Suus:

    Yo reismaat!
    Het wordt geweldig, dat kan ik je nu alvast vertellen! Waar zullen we plastuiten kunnen kopen? hihi!
    Ik heb er zin in!
    Dag meisie!
    x suus

  • 26 Juni 2007 - 09:06

    Tink:

    Toch wel heel wijs als ik het zo lees! Dat je het ook gaat DOEN gewoon...respect! Zal vast super worden!
    X Tink

  • 03 Juli 2007 - 18:29

    Corlieske&Wies.:

    Anne,
    Hartstikke leuk dat je bijhoudt wat je allemaal doet, wij wensen je alvast veel sterkte met werken en daarna heel veel plezier!! :)
    xxx Corlieske & Wies.

  • 13 Oktober 2007 - 13:00

    Wies:

    Hoi anne,
    veel succes met je oranje/grijze backpack.!!
    xx Wies.

  • 31 Oktober 2007 - 21:21

    Mieke De Koff:

    Hoi Anne,

    Leuk dat je ons hebt toegevoegd zodat we je een beetje kunnen gaan volgen op je verre reis. Wat een heerlijk idee dat jij op 1 januari het mooie weer tegemoet gaat!
    Geniet er maar lekker van en doe vooral heel erg voorzichtig!
    Goede reis alvast gewenst van ons.
    Groetjes Mieke

  • 01 November 2007 - 15:42

    Mam:

    Hoi Anne, vandaag is t 1 November...
    Over precies 2 maanden zwaaien we je uit!
    Spannend hoor, je reis komt steeds dichterbij, en je hebt al van alles geregeld, samen met Suus! (Nu alleen nog de zomershirtjes.....)
    Liefs pap en mam!

  • 01 December 2007 - 14:35

    Mam:

    Hoi Anne, vandaag 1 December.. Nu begint t echte aftellen!! Nog 31 nachten.... Gelukkig ben je met Sint en Kerst nog thuis, gezellig! Liefs van Pap en Mam!

  • 15 December 2007 - 17:20

    De Vader Van Suus:

    Dag Anne,
    Vandaag heeft Suzanne eindelijk haar website geopend. Net als voor haar geef ik je wat meer ruimte voor het doorsturen van jullie foto's, zodat we met zijn allen mee kunnen genieten van jullie avonturen. Ik ben erg trots op jullie, dat je dit gaan doen. We moeten nog wel een afscheidsfeest hebben.Hoe gaan jullie dit doen?


  • 31 December 2007 - 14:16

    Noor:

    Morgen de grote dag!!! Veel plezier en eerst nog even tot morgen op Schiphol! Dat wordt janken (maar heb Suus beloofd me in te houden...) Geniet van je laatste dagje!

    xx
    Noor

  • 31 December 2007 - 14:38

    Mieke De Koff:

    Hey Anne,

    Morgen ga jij aan je reis beginnen.
    Heel veel plezier gewenst van Marcus,
    Mieke, Thom en Anneloes

  • 31 December 2007 - 17:43

    Vader Van Suus:

    Gisteren heb je een goed afscheidsfeest gehad. Nog een nachtje slapen. Morgen kunnen we jullie na al die voorbereidingen uitzwaaien. En dat zullen we doen ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Anne

Nieuw-Zeeland, Australie, Indonesie, Azie.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 19019

Voorgaande reizen:

01 Januari 2008 - 13 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: